چرا باید از کیسه جامبوبگ در صنعت مواد غذایی استفاده کنیم؟

گندم در صنایع مواد غذایی یک عنصر حیاتی در تهیه بسیاری از محصولات غذایی مصرفی روزانه مانند آرد، غذاهای کودک، غلات، اقلام نانوایی و شیرینی پزی و سرکه صنایع مواد غذایی است. حفظ تازه و عاری از آلودگی عصاره صنایع مواد غذایی در طول نگهداری و حمل و نقل ضروری است.

استفاده کیسه جامبوبگ در صنعت مواد غذایی

کیسه های جامبوبگ یک راه حل بسته بندی ایده آل برای محافظت از مواد غذایی و محصولات غذایی و نوشیدنی ساخته شده از آن در برابر آلاینده های طبیعی خارجی مانند رطوبت، گرد و غبار، خاک، هجوم جوندگان و حشرات است.

با وجود مزایای بی‌شمار آن، شرکت‌ها گزینه‌های بسته‌بندی سنتی را ترجیح می‌دهند. در این وبلاگ، دلایل استفاده از کیسه های جامبوبگ برای صنعت صنایع مواد غذایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

فاکتورهای انتخاب کیسه جامبوبگ برای غلات

کیسه های فله جامبوبگ درجه مواد غذایی مخصوصا برای نگهداری و حمل و نقل ایمن مواد غذایی، نوشیدنی، کشاورزی، آبجوسازی و محصولات لبنی طراحی شده اند. سازندگان جامبوبگ حداکثر توجه را به کیفیت و ایمنی کیف دارند.

از این رو، آن‌ها تست‌های کیفیت، استحکام و سایر انواع تست‌ها را مطابق با استانداردهای کیفیت مرجع و بهترین شیوه‌ها انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که کیسه‌ها برای استفاده ایمن هستند. به عنوان مثال، مواد بسته بندی کیسه فله جامبوبگ و استانداردهای کیفیت ساخت Bulkcorp International 100٪ با استانداردهای جهانی ایمنی مواد غذایی BRC مطابقت دارد.

جامبوبگ دوست محیط زیست

کیسه‌های جامبوبگ یک راه‌حل بسته‌بندی پایدار هستند که به کاربران اجازه می‌دهند پس از تمیز کردن و شستشوی مناسب از آن‌ها استفاده مجدد و بازیافت کنند. به کاهش ردپای کربن و جلوگیری از رسیدن کیسه ها به محل های دفن زباله کمک می کند.

همچنین، تولید کنندگان کیسه های جامبوبگ درجه مواد غذایی مانند شرکت پایدار کیسه بافت از شیوه های تولید پایدار استفاده می کنند و کیسه های جامبوبگ را به روشی سازگار با محیط زیست بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و پلاستیک های خطرناک تولید می کنند. این یک راه حل بسته بندی ایمن برای ذخیره و حمل و نقل عصاره صنایع مواد غذایی است.

جامبوبگ قابل تنظیم و همه کاره

کیسه‌های غذای جامبوبگ دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند آن‌ها را بر اساس نیازها و برنامه‌های خود سفارشی کنند. در شرکت جامبوبگ تهران ، مشتریان ما می‌توانند بالای کیف‌های جامبوبگ، درب‌ها، حلقه‌ها، درزها، روکش‌ها و طناب‌های خود را سفارشی کنند. کارشناسان فروش ما به آنها کمک می کنند تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشند.

همچنین، پس از تمیز کردن مناسب، می‌توانید از کیسه‌ها برای نگهداری بسیاری از محصولات غذایی و آشامیدنی مبتنی بر جو استفاده مجدد کنید و آنها را به یک راه‌حل بسته‌بندی مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره تبدیل کنید.

چاپ علامت تجاری بر روی جامبوبگ

برندسازی و بازاریابی در صنعت مواد غذای نه تنها برای تهیه نوشیدنی های  بلکه برای تبلیغ آنها نیز ضروری است. محصولات غذایی مبتنی بر جو مانند غلات و محصولات غذای کودک باید بسته بندی چشم نوازی داشته باشند تا تأثیری ماندگار در ذهن مخاطبان هدف بگذارند.

کیسه های فله جامبوبگ یک گزینه چاپ سفارشی ارائه می دهند که در آن می توانید بیرون جامبوبگ را با موضوع (رنگ)، آرم و سایر اطلاعات دلخواه خود سفارشی کنید. در شرکت پایدار کیسه بافت، ما به مشتریان خود گزینه های رنگی را در چاپ ارائه می دهیم و آنها می توانند لوگوی خود را در قسمت بیرونی کیف چاپ کنند.

نتیجه

پس از مطالعه وبلاگ، شفافیت کامل در مورد اینکه چرا باید کیسه های فله جامبوبگ را برای نگهداری و حمل و نقل محصولات و نوشیدنی های صنعت صنایع مواد غذایی در نظر بگیرید، خواهید داشت. برای دستیابی به نتیجه مطلوب و بازگشت سرمایه، انتخاب یک بسته بندی اقتصادی، همه کاره و سازگار با محیط زیست به شدت توصیه می شود.

در شرکت پایدار کیسه بافت، ما کیسه های فله جامبوبگ را برای صنایع غذایی برای کشاورزی، لبنیات و بسیاری از صنایع دیگر تولید می کنیم. کیسه های محکم ما می توانند در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کنند و از محتویات کیسه در برابر نشت و نشت محافظت کنند.

برای هر گونه سوال یا پیشنهاد برای کیسه جامبوبگ ما با شماره 09122112195 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *